محمدرضامحمدرضا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 19 روز سن داره

شازده کوچولو فرمانروای قلب من

..........

1390/5/25 17:57
نویسنده : مامانی
284 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

امروز همراه بابایی بردیمت کلاس ژیمناستیک و مثل دفعه قبل تو حاظر نشدی همراه بچه های

دیگه باشی ، یه گوشه می ایستادی و اونها رو نگاه میکردی ، البته حق هم داشتی ....

این باباهای بیکار نفری یه صندلی گذاشته بودن توی سالن اصلی و نشسته بودن بچه ها

رو تماشا میکردن ، تو هم در برابر اونها احساس خجالت میکردی و میگفتی همه دارن نگاهم

میکنن ، ما مامانها توی سالن ورودی بودیم ، حالا خوبه یه تابلو زده بودن مامان و باباها نیان داخل

(چقدر ما خانمها خوب درک میکنیم ولی آقایون........)

بابایی یه کم کلافه شده بود ، راستش همه ش میترسه که تو اجتماعی نشی و......

ولی من خیلی برام مهم نبود ، خب بچه ای دیگه نباید ازت توقع زیادی داشته

باشیم ، ان شاالله بزرگ میشی ، عاقل میشی .......

 

و اما باز هم اندر احوالات دل ما ........

از صبح بد جوری دلم گرفته ، باورم نمیشه 14 ماهه که ماهی یکبار من بابایی رو بدرقه

کردم و رفت سفر ..........

فردا میره.......

انگار برای اولین باره که میخواد بره ، خیلی حالم گرفته ست .....

خیلی تنها میشیم و هردومون دلتنگ بابایی......

خدایا نمیخوام اعتراض کنم چون فکر میکنم ناشکریه .......

خدایا خودت مواظب مسافرم باش ....

عزیزترینم رو دست تو میسپارم ........

..............................

حالم خوب نیست بعدا میام مینویسم...............

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان کیارش
25 مرداد 90 18:06
سلام دوست خوبم .خدا نگهدار مسافرت باشه.برای محمدرضا جون هم نگران نباش کیارش هم اصلا کلاس نقاشی نرفت منم دیگه نذاشتمشتقصیر خودمونه بچه ها رو زیاد به خودمون وابسته کردیم.


سلام عزیزم ، سلامت باشید .
ممنونم از مهربونیت.
مامان نفس طلایی
25 مرداد 90 18:25
سلام عزیزم انشاالله سفرش بی خطر باشه و زود زود بیاد پیشتون


سلام ، ممنونم دوست مهربون من.
ملی
25 مرداد 90 21:32
اهی دوست جونم میدونم خیلی سخته اما چاره چیه ؟؟؟ تو مقاومتر از این حرفایی مامانه خوش ذوق و مهربون انشالله همیشه جای همسرت سبز باشه و زودتر این کارش تموم بشه


ملی جونم ، حالم رو تو میدونی ....
ممنونم از دلداریت عزیزم
مواظب خودت باش
الی
26 مرداد 90 0:25
سلام مامانی شازده بمیرم خوب درکت میکنم چه حالی داری من هر هفته این احساس رو تجربه میکنم انشاله خدا پشت وپناهشون باشه
مواظب شازده پسرمون باش


سلام الی جونم ، خدا نکنه گلم ، همیشه زنده باشی
ممنونم از مهربونیت ، خدا همه مردهای مهربون و زحمتکش رو در پناه خودش حفظ کنه.
مامان زهرا نازنازی
26 مرداد 90 2:21
مامان ماهان
26 مرداد 90 9:30
الهی سفرش بیخطر باشه
دوست جونم الهی که جاش خالی نباشه
وزود زود بیاد پیشتون


ممنون عزیز دلم.
مامان ماهان
26 مرداد 90 9:32
دوست خوبم جای همسر خوبت خالی نباشه
در ضمن عزیزم تو تنها نیستی یه مرد کوچولو
ببخشید یه مرد بزرگ پیشت هست که مراقب مامان خوبشه
الهی همیشه شاد باشین


سلامت باشید ،آره قربونش برم مرد خونه مونه ،
ممنونم از مهربونیت.